Artykuły z kategorii: Produkty i usługi dla każdego
B2B, czyli firma z firmą
Cofnijmy się nieco do początków e-commerce. Na samym starcie, kiedy internet dopiero rozwijał się jako medium ogólnodostępne, to przedsiębiorstwa wykorzystywały go głównie po to, aby wymieniać informacje między sobą. Prawda jest bowiem taka, że niemal żadna firma nie działa w próżni i musi nawiązy
Zła sława telemarketingu
Dlaczego zatem telemarketing jako narzędzie e-commerce nie jest już tak atrakcyjne? Jak to zwykle bywa, winni są ci, którzy z dobrych narzędzi robią zły użytek. Niestety faktem jest, że wiele firm zajmujących się świadczeniem usług na odcinku telemarketingu zaczęła powielać najgorsze wzorce zamiast
Markowe obuwie nie musi być wcale takie drogie – sposób na oszczędzanie
Jednym z zasadniczych kryteriów, które przemawia na korzyść kupowania obuwia przez Internet jest cena. Jak już wiemy jakościowe obuwie to tylko i wyłącznie markowe produkty. Niestety nie zawsze stać nas na tak duży wydatek na jedną parę szpilek, podczas gdy w tej cenie możemy mieć dwie, a nawet trz
Gdy zwykły sklep to za mało
W działalności sporej liczby przedsiębiorców, którzy prowadzą sprzedaż swoich towarów na większą lub mniejszą skalę przychodzi taki moment, gdy zaczynają się poważnie zastanawiać nad poszerzeniem formuły. Wiele rzeczy można oferować stacjonarnie licząc na to, że klient przyjdzie, wejdzie i kupi to,
Lojalność klientów
Każdy sprzedawca bez względu, co oferuje chce by jego produkty dobrze się sprzedawały, aby klienci wracali zadowoleni właśnie, dlatego oferują różnego rodzaju promocje, bony upominkowe, wyprzedaże, które są kierowane w pierwszej kolejności do stałych klientów. Jest to niejako wymiana, sprzedawcy le
Nie model, a rozmiar jest najważniejszy
Wokół rozmiarów butów krąży już wiele historii, z pewnością wiele kobiet posiada w szafie obuwie w różnej rozmiarówce. Choć faktycznie czasem noga puchnie i wymaga większego obuwia, to jednak opisana sytuacja wynika z innej przyczyny. Najprościej mówiąc rozmiar rozmiarowi nie jest równy. Z tego wzg
Handel „ucieka” do sieci
Obserwując rynek możemy zauważyć na nim rozmaite tendencje. Coraz powszechniejszym zjawiskiem jest stopniowy wzrost znaczenia e-commerce. Firmy, które dotąd nie sięgały po narzędzia e-handlu zaczynają to robić, a nowe podmioty, które dopiero wkraczają na rynek koncentrują się właśnie na tym odcinku
Sprzedaż, czyli podstawa gospodarki
O co chodzi w aktywności gospodarczej? Ktoś powie, że przede wszystkim o zarabianie pieniędzy i na pewno jest w tym sporo racji. Jednakże trzeba pamiętać również o tym, że gospodarka stoi przede wszystkim handlem. Podmioty są bowiem zainteresowane tym, aby sprzedać jak najwięcej swoich produktów, a
Oriflame – przedsiębiorstwo kosmetyczne
Oriflame to znana na całym świecie sieć kosmetyczna, która zajmuje się produkcją, a także dystrybucją kosmetyków. Firma działania poprzez sprzedaż bezpośrednią. Przedsiębiorstwo Oriflame powstało w 1967 roku w Szwecji. Założycielami byli dwaj bracia – Jonas i Robert af Jochnick. Firma funkcjonuje d
Stacjonarne sklepy obuwnicze to już przeszłość
Nie ulega wątpliwości, że coraz częściej konsumenci rezygnują z zakupów w centrach handlowych. Wszelkie produkty można już znaleźć w Internecie, a co więcej tego rodzaju zakupy są o wiele przyjemniejsze i posiadają dużo zalet. Polecamy w szczególności męskie buty tommy hilfiger. Niemniej jednak s
C&A – sieć sklepów odzieżowych
C&A to międzynarodowa sieć, na którą składają się sklepy odzieżowe. Firma należy do holdingu CORFA, który wywodzi się ze Szwecji. C&A to skrót od Clemens&August, czyli imion braci, którzy założyli przedsiębiorstwo i wywodzą się z rodziny, która do dzisiaj kontroluje działalność firmy. W Polsce, pier
Rzecznik Konsumentów
Rzecznik Konsumentów to organ, którego zadaniem jest ochrona praw konsumentów, na czym dokładnie polega ta ochrona? W pierwszej kolejności dotyczy ona edukacji konsumentów, czyli podnoszeniu ich świadomości, jakie mają prawa i obowiązki, jako klienci, gdzie, w jakich sytuacjach mogą szukać pomocy,